Jee joudun ny alkaa käydä jossai psykologilla ku oon nii masentunu kuulemmaXDD Jee varmana jaksanki. XD Värjäsin muute eilen hiukset blondiks, ja ny tää väri on... mielenkiintoinen... Niinku värjäsin mustapinkistä blondiks. XD Ja ny väri on oranssivaaleenpunavalkonen. Että jee. Enhä mä ollu siellä kampaajalla ku 6 tuntia joista 5 väriaine päässä. Loppujen lopuks katottiin siel niitte kampaajien kaa jossai 8-10 ajalla telkkaria, syötiin karkkia ja juteltiin. No ainakin tuli tutustuttua niihinki. XD Se blondaus makso 130 euroa. Lähetin kans eilen miyaville synttärilahjan. XD Sellane siisti paavo pesusienipaita mis lukee "are you ready to ROCK?" ja dii. XD Hommasin sellasseen itelleniki. Se muute makso 40 euroo et sai lähetettyy sen japaniin. Mut nyt voin sanoa et mulla on samallainen paita ku miyavilla, vaikka tuskin miyavi sitä missään käyttääkää. Ja jos käyttää ni vähänkö söpöä. XDD Sit kyl pomppisin viis tuntii jos käyttäis. XDD Mua angstittaa edelleen mun läskit mut en jaksa alkaa ny angstaamaa niit tähän sen enempää, eikä ketään kiinnostakkaan. Jee moi heihei