Eli siis... Pääsen 90 % todennäköisyydellä animeconiin. Ja koska olen toooodella ahkera päivittelemään tätä blogia (köhköh), ette tiedä vielä että omistan nyt liput molemmille miyavin keikoille. Hahaa.

 

Muttajoo.. siis kävin pari päivää sitten jopa ulkona. Upea suoritus, neeh? Koska kaikkia kiinnostaa, selitän vähän mitä tein...x'D Ensin, meikkasin ja laitoin hiukset, yritin keretä bussiin. No enpä kerennyt, lähdin pyörällä kaupungille. Pian huomasinkin, että pyörän kumi oli puhki. No siinä sitten pyöräilin monta kilometriä etukumi tyhjänä. Kun olin vihdoin perillä mäkkärissä (mäkkipäkkii, jee), mua alko pyörryttää. Sit melkeenpä lyyhistyn siihe ku jonotan, ja sitte rakkaat ystäväni sanoivat että mun ois parempi mennä istumaan. No ne tilas mulle sitten happy mealin xD Suuri vitutuksenaihe oli se, että oltiin tilattu JUUSTOhampurilaiset sen mukana, mutta saatiin tavalliset. Mut hyvä juttu oli se et siin tuli mukana sellasseet siistit lasit, lol xD Sit mentii sinne emmille, ja mm.pyörtyilimme (happihumala on hauska juttu), joimme ittemme kaakaohumalaan, heittelimme raakoja kananmunia parvekkeelta, ja riehuimme ulkona. Sellanen päivä xD

Ja nyt ollu sitten.. hmmh, 2 päivää taas pelkästään sisällä. Mut seuraavalla viikolla on ratsastusleiri, täytys varmaan alkaa pakkaamaan sinne pikkuhiljaa.