Eksyin ny päivittelee tätä blogii ku oon taas ollu toosi aktiivine täs. :'DD Mut joo eli olin animeconissa, yövyin sen ajan Lampaal ja jee. Yöllä sain älynväläyksen et voisin alkaa värjää mun hiuksiin pinkit uusiks, mut sit pinkki väri oli loppunu. No sit löysin jotai lilaa värii ja.... fail. Nää hiukset on vähä hirveen näköset just nyt. Ja sitku Five For magazinesta pyydettiin MUA kansainväliseks faniks.. xDD Eli toisinsanoen täytys jaksaa ottaa kuva ittestäni, ja vastata niihin kysymyksiin. Ja ku tuppaan näyttää aina yhtä hurmaavalta ni ei varmaa tuu kovinkaa edustavaa kuvaa, varsinkaa ny ku nää hiukset on pilalla. Mut on täs viel pari päivää aikaa, ehk toi väri kuluu sellasseeks kivaks.... Toivonmukaan. Aamul mul särki pää ja olin jo ihan varma et mul alkais migreeni, mut gazeten livedvdeillä on parantava vaikutus ja ku olin kattonu sen ni ei särkeny enää pää. :'DD Muuten jumittanu newssii kokoaika. :'D Nytki kuuntelen Private heartsia, wuhuu.Koht voisin lähtee pukemaan ku oon EHKÄ yksien kaa tänää.jee